Marketingové nástroje e-shopu

           

          Google Tag Manager

          Pomocou tohoto nástroja dokážete naimportovať produkty a vytvárať remarketing zacielený na používateľov, ktorí už boli na Vašej stránke, ale neuskutočnili/nedokončili svoj nákup. Slúži na prepracovaný internetový marketing.

           

          Nastavenie cieľov a konverzií pre Google (bezplatné, ak si ich nastavíte sami)

           

           

           

          Napojenie na Google Webmaster Tools

           

           

          Remarketingový kód - Google a Facebook

           

           

          Heuréka overené zákazníkmi + export recenzií

           

          Najnákup a Pricemania – hodnotenie zákazníkmi

           

          Koleso štastia cez službu Koloo

           



           

           

          Marketingové boxy na úvodnú stránku
          Sú to boxy, do ktorých môžete umiestniť obrázky alebo text a presmerovať ich na produkty alebo akúkoľvek inú podstránku.

           

           

           

           

           

          Konfigurovateľný XML export produktov z Vášho e-shopu pre porovnávače cien
          Prednastavené porovnávače: Heureka, Najnákup, Pricemania, Pešia zóna, shop-mania.sk, najvyber.sk, najlepsie-ceny.sk, najdicenu.sk, odpadnes.sk a veľa ďalších.
          E-shop podporuje rôznorodé prepojenia formou konfigurovateľného XML exportu, čo pomôže dostať Váš sortiment napr. do e-shopov Vašich odberateľov.

           

           


          Grafický newsletter s výpisom zvolených produktov, ktoré posielate zákazníkom na email
          Veľmi dôležitá časť marketingu je newsletter. Môžete pomocou neho informovať zákazníkov o novinkách či zľavách vo Vašom e-shope, čo môže viesť k objednávkam. Odosielanie newslettera máte do 5 000 adries mesačne bezplatne.



          Ak chystáte akciu alebo výpredaj, nie je nič jednoduchšie ako si označiť vybrané produkty, prípadne napísať sprievodný text a spustiť odosielanie zákazníkom prihláseným na odber.

          Pri najvyššom balíku XXL môžete využiť pokročilé triedenie emailov do skupín, napr. podľa počtu objednávok, zamerať odosielanie na obľúbené značky a pridávať UTM atribúty.

           



          V prípade záujmu môžete využiť aj externé riešenie Marketer 4 Mobile.




          Klasický textový newsletter s možnosťou posielať obrázky
          K dispozícii máte textový editor, kde si môžete graficky upraviť výzor e-mailu, prípadne vytvoriť odkazy na stránky priamo z obrázkov. Pri tomto type newslettera sa neposielajú produkty, slúži skôr na distribúciu informácií.

          API prepojenie na Mailchimp

          Prepojenie na newsletter od Marketer4Mobile

           



          Možnosť zapnúť automatické označovanie produktu ikonou posledné kusy pri poklese skladu pod zvolenú hodnotu
          Keď budete využívať sklad e-shopu, jednou z automatických funkcií je aj definovanie hranice počtu kusov, po ktorej prekročení sa pri produkte bude v katalógu zobrazovať ikona Posledné kusy. Táto vie v zákazníkovi prebudiť záujem o objednávku (neváhať s kúpou).  Dá sa aktivovať aj ručne (ak napr. nepoužívate sklad).

           

           

           



          Vyskakovacie (pop-up) uvítacie okno s možnosťou vložiť obrázok aj text
          Túto funkciu využijete, ak idete na dovolenku alebo potrebujete upozorniť na dôležitý oznam, napr. o 5% zľave za registráciu. Nakoľko je do vyskakovacieho okna možné vložiť aj obrázok, využitie tejto funkcie je veľmi variabilné. Dá sa využiť aj ako potvrdzovací dialóg, ktorý sa bude zákazníkovi zobrazovať, až kým ho nepotvrdí.

           

           


          Blog
          Jedným z efektívnych spôsobov, ako na svoju stránku prilákať ľudí, je písanie blogu. Zákazník hľadajúci informácie sa na ňu dostane v snahe získať ich a pri tejto príležitosti mu ponúknete produkt, ktorý ho môže zaujať.

           

           

          V rámci doplnkových prác Vám samozrejme vieme upraviť vzhľad blogu do rôznych podôb.

           

           

          Možnosť nastavenia dní, kedy systém automaticky nastaví zľavu (akcie typu: celý víkend zľava 10%)
          Šikovná funkcia, ktorá automaticky nastaví vo vybrané dni zľavu na konrétne kategórie. V prípade akcií typu „Maxi víkendový výpredaj“ môže byť aktívna počas soboty a nedele. V pondelok sa vypne a uplatní sa až počas ďalšieho víkendu, ak ju počas týždňa nezrušíte.

           



           

          Aktuality
          Jednou z možností, ako získať vracajúceho sa návštevníka, sú zaujímavé aktuality na tému Vášho e-shopu. V prípade obmieňajúcich sa akcií ho viete zaujať produktom, ktorý si kúpi.

           

           

           



          Možnosť nastavenia rôznych bannerov pre všetky kategórie e-shopu
          V prípade, že si správne predstavíte, čo zákazník hľadá, viete ho bannermi v kategóriach po ceste za produktom pripraviť na nákup, teda dať mu dôvod vybrať si práve Vás.

           

          Môžnosť vložiť špecifické bannery pre mobil a tablet

           

           

          Vďaka tejto funkcií dokážete mať zvlásť bannery pre mobily, tablety a pre počítače, čím docielite vždy perfektnú kvalitu a čitateľné zobrazenie.




          DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM

          PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK A ZÍSKATE POUKÁŽKU NA 5% ZĽAVU